شر     


مقدمه

شرکت امداد خودرو سایپا (سهامی خاص) بعنوان حلقه تکمیلی در شبکه خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا، با هدف پاسخ به نياز امدادرساني خودروهاي گروه سايپا در سطح جامعه  در سال 1381 شكل گرفت. اين شركت، با انجام مطالعات كارشناسي دقيق به بررسي كامل و همه جانبه موضوعات مرتبط با امداد رساني پرداخته و الگوهاي موفق امداد در سطح جهان همچون ADAC و GREEN FLAG و ... را مطالعه نموده و پس از آن وارد فاز برنامه ريزي، تدارك و اجرا شد تا جايي كه موفق گرديد توسط نمايندگي ها و عامليت هاي مجاز خود، به خودروهای گروه خودرو سازي سايپا و سایر خودروهای سواری خدمات خودرویی ارائه دهد.

 

کسب و کارها

*خدمات امدادی

*خدمات در محل مشتری

*خدمات گارانتی بدنه

 

 ماموريت

  • *طراحي ، فروش و ارائه خدمات به دارندگان خودرو از طريق شبكه هاي خدماتي

     

چشم انداز

  • *پيشتاز در ارائه خدمات نوآورانه و با ارزش به مشتريان
  • *سودآور در سطح استاندارد جهاني

     

ارزشها و اخلاقيات

  • *رعايت کرامت انسانی ذينفعان
  • *صداقت و اعتماد متقابل در تعاملات با ذينفعان
  • *ترجیح مصالح اجتماعی بر منافع سازماني
  • *مشارکت در تصميم گيری و کار تيمي

 

مضامین استراتژیک

این شركت در راستای تحقق استراتژی های رشد و بهره وری، اقدام به تدوین مضامین استراتژیک ذیل نموده است:

  • *توسعه خدمات مشترک با سایر شرکتها
  • *طراحی و توسعه خدمات جدید
  • *توسعه بازارهای صادراتی
  • *توسعه استانداردها و اعطای امتیاز ارائه خدمات شرکت
  • *هزینه پایین و ارزش افزوده بالا

 

سيستم‌هاي مديريتي

شركت امداد خودرو سايپا به منظور كسب موفقيت در دست‌يابي به چشم انداز و اهداف راهبردي خود، اقدام به استقرار سيستمهای مديريتي ذیل نمود:

  • *سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO9001
  • *سیستم مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد ISO10002
  • *سیستم مدیریت آموزش بر مبنای استاندارد ISO10015
  • *سیستم مدیریت ریسک بر مبنای استاندارد ISO31000