​​​​​​​​​​ ​امداد عمومی پلاس

​تعریف

اگر خودرو شما در راه بر اثر تصادف ، حادثه و یا نقص فنی متوقف گردد ، خودرو تا نزدیکترین نمایندگی مجاز یا تعمیرگاه معتبر به صورت  " رایگان " حمل خواهد شد .قابل ذکر است چنانچه خودرو شما از محصولات سایپا باشد، در صورت امکان در محل راه اندازی می گردد. مدت اعتبار این خدمت یک سال است و از ساعت 24 همان روز خرید ، فعال می گردد . از دیگر مزایای این خدمت :
 تعویض لاستیک  پنچر در صورت وجود زاپاس سالم در خودرو شما ، به صورت " رایگان " .
 ارائه خدمات مذکور در 365 روز سال ، 24 ساعت شبانه روز ، سرتا سر کشور.

  • ​اگر مالک 2 خودرو هستید ، با دارا بودن این اشتراک ، شما می توانید از کلیه خدمات مذکور برای هر دو خودرو استفاده نمایید .
  • بهره مندی از خدمات رفاهی مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی با تخفیف ویژه

توجه :
برای کسب اطلاعات بیشتر از ضوابط و شرایط خرید و فعالسازی با تلفن مرکز تماس 84444-021 ، (داخلی 1 )تماس حاصل فرمایید .


​خودرو های تحت پوشش
​​​​کلیه خودروهای​​ سواری​
​روش خرید
​ 

الف)  مراجعه به نمايندگي: شما مي‌توانيد این اشتراك را از طريق مراجعه به نمايندگي‌هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا در سراسر كشور خريداري نماييد . (بزودی)

ب)مراجعه حضوري به دفتر مركزي (شركت امداد خودرو سايپا): شما مي‌توانيد اين نوع اشتراك را از طريق مراجعه حضوري به شركت امداد خودرو مركزي و با مراجعه به واحد فروش به آدرس كيلومتر 14 بزرگراه شهيد لشگري (جاده مخصوص كرج) – روبروي شركت سايپا ديزل – پلاك 140 مراجعه فرماييد.

ج) از طریق تماس با کانتر فروش دفتر مرکزی شرکت امداد خودرو سایپا : تماس با شماره های 84444-021 ​ و 096550 (داخلی 1) ​​

د) خرید آنلاین از پرتال شرکت امداد خودرو سایپا کلیک کنید

​قیمت​790.000 ریال
​روش فعال سازی
​به صورت اتوماتیک در سیستم فعال میگردد و از ساعت 24 همان روز قابل استفاده خواهد بود.​
​روش دریافت خدمت
اگرخودرو شما دچار نقص فني و يا حادثه شود ، با مرکز تماس امداد خودرو سايپا شماره تلفن 096550و یا 84444-021 ( داخلی 2) ،  تماس حاصل نماييد . همكاران ما در مركز تماس واحد عمليات با دريافت مشخصات خودرو و موقعیت شما، نزديكترين امدادگر را به همراه تجهيزات لازم براي شما اعزام خواهند نمود.
      توجه:
همكاران ما در واحد پيگيري، در طول زمان عمليات خدمت رساني ( از زمان تماس شما با مركز تا پايان عمليات امدادي) همراه شما هستند. پس از تماس شما، با امدادگر اعزامي هماهنگي لازم صورت پذيرفته و از حركت نمودن ايشان به آدرس اعلام شده از سوي شما اطمينان حاصل نموده تا وقفه‌اي در زمان امداد ايجاد نگردد. همكاران در طول زمان خدمت رساني با شما تماس گرفته تا چنانچه مشكلي پيش آمده باشد، در اسرع وقت اقدام به رفع آن نمايند.
پس از پايان عمليات امدادي همكاران ما در واحد ارزيابي جهت ارزيابي كلي از نحوه عمليات امدادي اعم از زمان امداد، هزينه‌هاي پرداختي، كيفيت امداد و... با شما تماس خواهند گرفت تا از اين طريق با استفاده از نظرات شما نسبت به ارايه خدمتي بهتر اقدامات اصلاحي صورت پذيرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از ضوابط و شرایط دریافت خدمت با تلفن های مرکز تماس 096550 ویا  84444- 021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید .​

نحوه دريافت خدمات اقامتی و پذیرایی از سوی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی

در راستای عقد تفاهم نامه خدمات اقامتی و پذیرایی شرکت امداد خودرو سایپا  با هتل های ایرانگردی و جهانگردی  مشترکین محترم از زمان خرید اشتراک به مدت یک سال کامل شمسی می توانند از خدمات رفاهی هتل های تحت پوشش شرکت ایرانگردی و جهانگردی به همراه خانواده خود با تخفیفات ویژه که  بر روی نرخ پایه اتاق محاسبه خواهد شد به شرح ذیل بهره مند گردند ؛

مشترکین پس از اطمینان از زمان و مقصد  سفر خود با مراجعه به سامانه این شرکت به آدرس  www.ittic.com  یا مراجعه به فهرست پیوست که نشانی و شماره تماس هتل های ایرانگردی درآن درج شده ، پس ازتماس باهتل نسبت به امكان رزرو اتاق مطلع و پس از ارائه مشخصات کارت ملی  خود نسبت به رزرو اتاق اقدام می نمایند. "بدیهی است در زمان ورود به هتل ارائه کارت ملی الزامی می باشد."

مشترکین پس از اطمینان از ظرفیت موجود و اطلاع ازهزینه اقامت خود ، نسبت به واریز پیش پرداخت اقدام و فیش واریزی را جهت هتل ارسال می نمایند. "جهت اطلاع از شرایط کنسلی هنگام رزرو اتاق از مسئول رزرواسیون استعلام گردد"

 مشترکین محترم در ایام عادی حداقل یک هفته زودتر و در خصوص تعطیلات نوروزی حداکثر تا هفته اول بهمن ماه درخواست خود را جهت رزرو به هتل های ایرانگردی و جهانگردی اعلام نمایند رزرواسیون نوروزی هتل های ایرانگردی از تاریخ 12 بهمن ماه هر سال آغاز می شود لیکن تخفیفات شامل تعطیلات نوروزی نخواهد شد و در صورت ارائه تخفیفات ویژه از سوی شرکت ایرانگردی به مشترکین اطلاع رسانی می گردد .

مشترکین محترم در صورت مراجعه حضوری به مجموعه ی هتلهای ایرانگردی و جهانگردی و به شرط موجود بودن ظرفیت خالی هتل می توانند با ارائه کارت ملی از خدمات استفاده نمایند

مشترکین محترم متعهد به رعایت قوانین و شرایط حاکم بر هتل داری کشور و گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی ( مانند ساعت تحویل اتاق ، تخلیه اتاق ، ظرفیت اتاق ها ، محدودیت طبخ غذا و هزینه های انصراف خدمات ) می باشند .

مشترکین محترم جهت دریافت اطلاعات مرتبط با تخفیفات در ایام مختلف سال ، می توانند به سایت شرکت امداد خودرو سایپا به آدرس www.emdadsaipa.ir مراجعه نمایند .

  • در صورت عدم اعتبار اشتراک امداد خودرو هنگام ورود به هتل کل هزینه اقامت و پذیرایی بدون احتساب تخفیفات بر عهده میهمان خواهد بود.
  • کلیه مشترکین در صورت بروز نارضایتی از فرایند رزرواسیون و دریافت خدمات می توانند در مرحله اول از طریق مدیریت هتل و سپس از طریق مدیریت امور مشتریان معاونت فروش و بازاریابی شرکت ایرانگردی به شماره  88790441-021  موارد خود را پیگیری نمایند .

  • بروشور امدادعمومی پلاس.pdf