​​​ ​امداد تصادفات
​تعریف

اگر خودرو شما در راه بر اثر تصادف و یا حوادث رانندگی متوقف گردد خودرو تا نزدیکترین نمایندگی مجازمرتبط با آن خودرو یا محل دلخواه مشتری در نزدیکترین شهر بصورت" رایگان " حمل خواهد شد . مدت اعتبار این خدمت یک سال است و از ساعت 24 همان روز خرید ، فعال می گردد .

از دیگر مزایای این خدمت :

•    در صورت بروز حادثه مهم نيست شما مقصر هستيد يا نه به انتخاب شما يك خودرو های آسيب ديده تا نزديكترين نمايندگي مجاز يا تعميرگاه معتبر حمل خواهد شد.

•    ارائه خدمات مذکور در 365 روز سال ، 24 ساعت شبانه روز ، سرتا سر کشور و در هر نقطه ای که حتی برای یک بار به آنجا مراجعه می نمایید .

•    ارائه خدمات در طول دوره اشتراک به دفعات .

•    اين اشتراك با كد ملي شما فعال شده و تنها به يك خودرو با انتخاب شما در طول اشتراك، خدمات ارائه مي گردد.

توجه :

•    برای کسب اطلاعات بیشتر از ضوابط و شرایط خرید با تلفن مرکز تماس 84444-021 تماس حاصل فرمایید .

​خودرو های تحت پوشش
​​کلیه خودروهای سواری در سراسر کشور
​روش خرید

مراجعه حضوري و یا تماس تلفنی به دفتر مركزي (شركت امداد خودرو سايپا) : شما مي‌توانيد اشتراك را از طريق مراجعه حضوري و یا تماس تلفنی به شركت امداد خودرو مركزي ، واحد فروش به آدرس كيلومتر 14 بزرگراه شهيد لشگري (جاده مخصوص كرج) – روبروي شركت سايپا ديزل – پلاك 140 خريداري فرماييد.

از طریق پیمانکاران فروش این محصول در کشور

​قیمت​250000 ریال
​روش فعال سازی

•    در هنگام خرید از طريق نماينده شركت فعال می گردد و از ساعت 24 همان روز معتبر خواهد بود.

•    پس از ثبت کارت ، پیامک فعالسازی برای شما ارسال می گردد .

​روش دریافت خدمت

    اگرخودرو شما دچار تصادف و یا  حوادث رانندگی شود ، با مرکز تماس امداد خودرو سايپا شماره تلفن 096550و یا 84444-021 ( عدد2 ) ،  تماس حاصل نماييد . همكاران ما در مركز تماس واحد عمليات با دريافت مشخصات خودرو شما و آدرس محل حادثه، نزديكترين امدادگر را جهت حمل خودرو شما اعزام خواهند نمود.   

  توجه:

•    همكاران ما در واحد پيگيري، در طول زمان عمليات خدمت رساني ( از زمان تماس شما با مركز تا پايان عمليات امدادي) همراه شما هستند. پس از تماس شما، با امدادگر اعزامي هماهنگي لازم صورت پذيرفته و از حركت نمودن ايشان به آدرس اعلام شده از سوي شما اطمينان حاصل نموده تا وقفه‌اي در زمان امداد ايجاد نگردد. همكاران در طول زمان خدمت رساني با شما تماس گرفته تا چنانچه مشكلي پيش آمده باشد، در اسرع وقت اقدام به رفع آن نمايند.

•    پس از پايان عمليات امدادي همكاران ما در واحد ارزيابي جهت ارزيابي كلي از نحوه عمليات امدادي اعم از زمان امداد، هزينه‌هاي پرداختي، كيفيت امداد و... با شما تماس خواهند گرفت تا از اين طريق با استفاده از نظرات شما نسبت به ارايه خدمتي بهتر اقدامات اصلاحي صورت پذيرد.

•      برای کسب اطلاعات بیشتر از ضوابط و شرایط دریافت خدمت با تلفن های مرکز تماس 096550 ویا  84444- 021 ( عدد 2 ) تماس حاصل فرمایید .​