​​​​​ ​امداد عمومی
​تعریف
  • اگر خودرو شما در راه بر اثر تصادف ، حادثه و یا نقص فنی متوقف گردد ، خودرو تا نزدیکترین نمایندگی مجاز یا تعمیرگاه معتبر به صورت  " رایگان " حمل خواهد شد .قابل ذکر است چنانچه خودرو شما از محصولات سایپا باشد، در صورت امکان در محل راه اندازی می گردد. مدت اعتبار این خدمت یک سال است و از ساعت 24 همان روز خرید ، فعال می گردد . از دیگر مزایای این خدمت :

     تعویض لاستیک  پنچر در صورت وجود زاپاس سالم در خودرو شما ، به صورت " رایگان " .

     ارائه خدمات مذکور در 365 روز سال ، 24 ساعت شبانه روز ، سرتا سر کشور.

    اگر مالک 2 خودرو هستید ، با دارا بودن این اشتراک ، شما می توانید از کلیه خدمات مذکور برای هر دو خودرو استفاده نمایید .

توجه :

برای کسب اطلاعات بیشتر از ضوابط و شرایط خرید و فعالسازی با تلفن مرکز تماس 84444-021 ، تماس حاصل فرمایید .
​خودرو های تحت پوشش
​​کلیه خودروهای​​ سواری
​روش خرید

الف)  مراجعه به نمايندگي: شما مي‌توانيد این اشتراك را از طريق مراجعه به نمايندگي‌هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا در سراسر كشور خريداري نماييد .

ب)مراجعه حضوري به دفتر مركزي (شركت امداد خودرو سايپا): شما مي‌توانيد اين نوع اشتراك را از طريق مراجعه حضوري به شركت امداد خودرو مركزي و با مراجعه به واحد فروش به آدرس كيلومتر 14 بزرگراه شهيد لشگري (جاده مخصوص كرج) – روبروي شركت سايپا ديزل – پلاك 140 مراجعه فرماييد.

ج) خرید آنلاین از پرتال شرکت امداد خودرو سایپا کلیک کنید

​قیمت​750000 ریال
​روش فعال سازی

شما دارندگان محترم كارتهاي امداد عمومي مي‌توانيد به روش ذيل اقدام به فعال‌سازي كارتهاي فوق نماييد:

از طريق sms : شماره رمز و کد ملی خود را به ترتیب  #كد ملي*رمز (از چپ به راست ) وارد نموده به شماره  100096550  پیامک نماييد . از سوی شرکت پیامک تایید فعالسازی برای شما ارسال می گردد . اشتراك شما از ساعت 24 همان روز فعال مي‌گردد .

توجه: در روش خرید آنلاین کارت به صورت اتوماتیک در سیستم فعال میگردد و از ساعت 24 همان روز قابل استفاده خواد بود.

​روش دریافت خدمت

اگرخودرو شما دچار نقص فني و يا حادثه شود ، با مرکز تماس امداد خودرو سايپا شماره تلفن 096550و یا 84444-021 ( عدد2 ) ،  تماس حاصل نماييد . همكاران ما در مركز تماس واحد عمليات با دريافت مشخصات خودرو و موقعیت شما، نزديكترين امدادگر را به همراه تجهيزات لازم براي شما اعزام خواهند نمود.

      توجه:

همكاران ما در واحد پيگيري، در طول زمان عمليات خدمت رساني ( از زمان تماس شما با مركز تا پايان عمليات امدادي) همراه شما هستند. پس از تماس شما، با امدادگر اعزامي هماهنگي لازم صورت پذيرفته و از حركت نمودن ايشان به آدرس اعلام شده از سوي شما اطمينان حاصل نموده تا وقفه‌اي در زمان امداد ايجاد نگردد. همكاران در طول زمان خدمت رساني با شما تماس گرفته تا چنانچه مشكلي پيش آمده باشد، در اسرع وقت اقدام به رفع آن نمايند.

پس از پايان عمليات امدادي همكاران ما در واحد ارزيابي جهت ارزيابي كلي از نحوه عمليات امدادي اعم از زمان امداد، هزينه‌هاي پرداختي، كيفيت امداد و... با شما تماس خواهند گرفت تا از اين طريق با استفاده از نظرات شما نسبت به ارايه خدمتي بهتر اقدامات اصلاحي صورت پذيرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ضوابط و شرایط دریافت خدمت با تلفن های مرکز تماس 096550 ویا  84444- 021 ( عدد 2 ) تماس حاصل فرمایید .​