طرح خدمات و امداد نوروز 1397 گروه خودروسازی سایپا با موفقیت به پایان رسید


طرح خدمات و امدادنوروزی گروه خودروسازی سایپا پس از 23 روز در 17 فروردین ماه 97 خاتمه یافت.

مهندس بهزاد پناهی مدیرعامل امدادخودروسایپا با اعلام این خبر گفت: سی و هفتمین طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا با مشارکت مثال زدنی شرکت های گروه، ارگان های انتظامی و ترافیکی، نمایندگی های مجاز و انجمن های صنفی و امدادگران پس از 23 روز تلاش جمعی با موفقیت به پایان رسید. مهمترین ویژگی امداد نوروزی امسال را می توان بهبود کیفیت  خدمت رسانی با وجود افزایش سفرهای نوروزی دانست.

مهندس پناهی با تاکید بر حفظ استانداردهای جهانی در خصوص زمان انتظار مشتری گفت: رسیدن به هدف ساده نیست اما حفظ جایگاه و تلاش شبانه روزی یک شبکه  برای حفظ آن بسیار دشوارتر است. براساس مستندات موجود،  امدادخودروسایپا توانست میانگین زمان انتظار مشتری را در حد استاندارد حفظ نماید. عوامل مختلفی نظیر تلاش متعهدانه همکاران ما در پایگاه های امدادی و ستاد اجرایی طرح، نمایندگی ها، تامین به موقع قطعات در شبکه خدمات پس از فروش سایپا، استفاده از سیستم های مخابراتی و شبکه های آنلاین پیشرفته در مرکز تماس امدادخودرو در تحقق این مهم نقش بسزایی داشته است.

وی افزود: براساس اعلام منابع رسمی در خصوص آمار مسافرت ها، با وجود افزایش 15 درصدی مسافرت های نوروزی تقاضا برای عملیات امدادی در مقایسه با سال گذشته افزایش چندانی نداشته است که این مسئله ناشی از افزایش کیفیت محصولات تولیدی گروه سایپا، استفاده ی مشتریان از خدمات قبل از سفر شبکه خدمات پس از فروش سایپا ، ارتقاء فرهنگ رانندگی و توجه بیشتر هم میهنان به قوانین راهنمایی و رانندگی و نقش موثر ارگان های انتظامی، ترافیکی در برقراری نظم ترافیکی می باشد.

پناهی تصریح کرد: بهره گیری از گروه های متشکل از مدیران و روسای گروه سایپا برای ارزیابی و نظارت محسوس و نامحسوس بر شبکه سبب بهبود سرعت و کیفیت این فرآیند گردید. علاوه بر نظارت بر روال ارائه خدمات امدادی بر روی بحث فرهنگ برخورد و و ارتباط موثر با مشتری تمرکز شد. در نتیجه این راهبردها در حوزه سنجش نظرات مشتریان و امدادخواهان، امدادخودرو با سازوکارهای مناسب، میزان رضایت تمامی دریافت کنندگان خدمات از امداد نوروزی را مورد سنجش و ارزیابی قرار داد که شاخص های میزان رضایت از زمان امدادرسانی و کیفیت امدادرسانی نسبت به سال گذشته روند افزایشی مطلوبی داشته است.

مدیر عامل امدادخودروسایپا در خاتمه از تمامی دست اندرکاران برگزاری طرح نوروز چون پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر، ستاد هماهنگی خدمات سفر، کمیته طرح های ویژه ترافیکی، شرکت سایپا یدک و سایر شرکت های گروه خودروسازی سایپا، نمایندگی های مجاز گروه سایپا، انجمن های صنفی مجاز سایپا، امدادگران و همکاران ستادی تشکر کرد.

آخرین خبرها

  • مدیرعامل شرکت سایپایدک خبر داد:افزایش مطلوب رضایت مشتریان از خدمات امداد نوروزی سال 97
  • هشدار مدیرعامل امدادخودروسایپا نسبت به حضور گسترده امدادخودروهای متفرقه
  • طرح خدمات و امداد نوروز 1397 گروه خودروسازی سایپا با موفقیت به پایان رسید
  • با وجود افزایش خودروهای درون شبکه ای گروه سایپا:زمان انتظار خدمات امدادی سایپا ثابت ماند
  • بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از پایگاه های ثابت و سیار امدادی مسیر تهران -قم
  • خدمات امدادی گروه سایپا به مسافران و زائران نوروزی راهیان نور
  • شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه سایپا در کنار مسافران نوروزی
  • هشدار امدادی برای مسافران نوروزی که با خودرو سفر می کنند؛اجبار به خرید کارت اشتراک امدادخودرو غیر قانونی است
  • آغاز به کار سراسری طرح خدمات و امداد نوروزي 1397 گروه خودروسازي سايپا
  • مدیرعامل گروه سایپا در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی:ارائه خدمات به تمام خودروهای غیر سایپایی، در دستور کار امداد خودرو سایپا است