گروه خودروسازی سایپا از برترین انجمن های صنفی استانی، نمایندگی های مجاز و امدادگران خود تقدیر کرد


مراسم تقدیر از برترین های حوزه خدمات پس از فروش در طرح خدمات و امدادنوروزی 1397 گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیران عامل شرکت های سایپا یدک و امدادخودروسایپا ، روسای انجمن های صنفی، مدیران ارشد شرکت های سایپا یدک و امدادخودروسایپا، مدیران نمایندگی و امدادگران برتر برگزار شد.

مراسم سالیانه تقدیر از برترین های حوزه خدمات پس از فروش که در طول طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا با این گروه همکاری داشته اند و با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف شبکه گسترده خدمات پس از فروش , تبادل نظرات و ارائه گزارش عملکرد سالیانه در شرکت سایپا یدک برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مهندس فخاریان، رئیس ستاد طرح خدمات و امدادنوروزی 1397 گروه سایپا به ارائه گزارش طرح و نحوه گزینش و انتخاب انجمن های صنفی،نمایندگی ها و امدادگران برتر پرداخت. وی انجمن صنفی استان کرمانشاه را به عنوان انجمن صنفی ممتاز معرفی کرد.

در ادامه مهندس پناهی مدیر عامل شرکت امدادخودروسایپا ضمن عرض خیر مقدم به انجمن های صنفی، نمایندگی ها و امدادگران پرتلاش و تقدیر از زحمات یک ساله آنها گفت: در سال گذشته پس از طرح های موفقیت آمیز  خدمات و امداد نوروزی، مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب، طرح تابستانی و اربعین حسینی زلزله دلخراش کرمانشاه به وقوع پیوست. امدادخودروسایپا در عصر روز بعد از زلزله در محل حادثه حاضر شد و خدمات امدادی بسیار شایسته ای ارائه داد. این همدلی و وقت شناسی خانواده بزرگ سایپا بسیار ارزشمند است.

وی افزود: تلاش مدیران انجمن های صنفی در هر استان با همیاری تمامی نمایندگان و امدادگران برای حفظ زمان انتظار در حد استاندارد و بهبود رضایت مشتری همواره بسیار مهم و اثرگذار بوده است. انجمن های صنفی، نمایندگی ها و امدادگران برتر ما استانداردهای کمی و کیفی لازم را در این راستا کسب نموده اند و شایسته تقدیر می باشند.

در پایان دکتر امینی مدیر عامل شرکت سایپا یدک پس از اخذ نقطه نظرات حضار در خصوص روش ها و راهکارهای تعامل سازنده و بهبود خدمات؛ ضمن قول مساعد در خصوص تامین نظرات نمایندگان و امدادگران، تصریح کرد : هدف ما ارائه خدمات داخل و خارج تعمیرگاهی مناسب و توسعه شبکه است و تمام تلاش خود را کرده ایم تا با تجهیز شبکه، افزایش کمیت و کیفیت ناوگان امدادرسانی و تامین رضایت شبکه خدمات پس از فروش ضمن حفظ رضایت مشتری رضایت همکاران خود را نیز تامین نماییم.

در پایان با اهداء لوح برتر و جوایز نقدی از 12 انجمن صنفی استانی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش برتر،  13 نمایندگی برتر و 13 امدادگر برتر تقدیر به عمل آمد.

آخرین خبرها

  • با انتخاب هیات مدیره گروه سایپا؛محمدرضا سروش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد
  • گروه خودروسازی سایپا از برترین انجمن های صنفی استانی، نمایندگی های مجاز و امدادگران خود تقدیر کرد
  • قائم مقام رئيس مركز استراتژيك گروه سايپا در خصوص طرح پيش فروش محصولات گروه سايپا خبر داد:تكميل فرآيند خريد دو سوم خريداران محصولات گروه سايپا
  • پيام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به مناسبت روز خبرنگار
  • معرفي محصول جديد سايپا در نمايشگاه خودرو شيراز
  • طرح تابستانی گروه خودروسازی سایپا همزمان با طرح عید سعید فطر استارت خورد
  • خدمات ویژه امداد خودرو سایپا به زائران در طرح ویژه لیالی قدر و ارتحال حضرت امام (ره)
  • مدیرعامل شرکت سایپایدک خبر داد:افزایش مطلوب رضایت مشتریان از خدمات امداد نوروزی سال 97
  • هشدار مدیرعامل امدادخودروسایپا نسبت به حضور گسترده امدادخودروهای متفرقه
  • طرح خدمات و امداد نوروز 1397 گروه خودروسازی سایپا با موفقیت به پایان رسید