گروه خودروسازی سایپا از برترین انجمن های صنفی استانی، نمایندگی های مجاز و امدادگران خود تقدیر کرد


مراسم تقدیر از برترین های حوزه خدمات پس از فروش در طرح خدمات و امدادنوروزی 1397 گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیران عامل شرکت های سایپا یدک و امدادخودروسایپا ، روسای انجمن های صنفی، مدیران ارشد شرکت های سایپا یدک و امدادخودروسایپا، مدیران نمایندگی و امدادگران برتر برگزار شد.

مراسم سالیانه تقدیر از برترین های حوزه خدمات پس از فروش که در طول طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا با این گروه همکاری داشته اند و با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف شبکه گسترده خدمات پس از فروش , تبادل نظرات و ارائه گزارش عملکرد سالیانه در شرکت سایپا یدک برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مهندس فخاریان، رئیس ستاد طرح خدمات و امدادنوروزی 1397 گروه سایپا به ارائه گزارش طرح و نحوه گزینش و انتخاب انجمن های صنفی،نمایندگی ها و امدادگران برتر پرداخت. وی انجمن صنفی استان کرمانشاه را به عنوان انجمن صنفی ممتاز معرفی کرد.

در ادامه مهندس پناهی مدیر عامل شرکت امدادخودروسایپا ضمن عرض خیر مقدم به انجمن های صنفی، نمایندگی ها و امدادگران پرتلاش و تقدیر از زحمات یک ساله آنها گفت: در سال گذشته پس از طرح های موفقیت آمیز  خدمات و امداد نوروزی، مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب، طرح تابستانی و اربعین حسینی زلزله دلخراش کرمانشاه به وقوع پیوست. امدادخودروسایپا در عصر روز بعد از زلزله در محل حادثه حاضر شد و خدمات امدادی بسیار شایسته ای ارائه داد. این همدلی و وقت شناسی خانواده بزرگ سایپا بسیار ارزشمند است.

وی افزود: تلاش مدیران انجمن های صنفی در هر استان با همیاری تمامی نمایندگان و امدادگران برای حفظ زمان انتظار در حد استاندارد و بهبود رضایت مشتری همواره بسیار مهم و اثرگذار بوده است. انجمن های صنفی، نمایندگی ها و امدادگران برتر ما استانداردهای کمی و کیفی لازم را در این راستا کسب نموده اند و شایسته تقدیر می باشند.

در پایان دکتر امینی مدیر عامل شرکت سایپا یدک پس از اخذ نقطه نظرات حضار در خصوص روش ها و راهکارهای تعامل سازنده و بهبود خدمات؛ ضمن قول مساعد در خصوص تامین نظرات نمایندگان و امدادگران، تصریح کرد : هدف ما ارائه خدمات داخل و خارج تعمیرگاهی مناسب و توسعه شبکه است و تمام تلاش خود را کرده ایم تا با تجهیز شبکه، افزایش کمیت و کیفیت ناوگان امدادرسانی و تامین رضایت شبکه خدمات پس از فروش ضمن حفظ رضایت مشتری رضایت همکاران خود را نیز تامین نماییم.

در پایان با اهداء لوح برتر و جوایز نقدی از 12 انجمن صنفی استانی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش برتر،  13 نمایندگی برتر و 13 امدادگر برتر تقدیر به عمل آمد.

آخرین خبرها

  • زامياد، پرپتانسيل‌ترين شركت خودرويي در بازار بورس شد
  • پیام مدیرعامل سایپا به‌مناسبت يازدهم ارديبهشت؛كارگران ارزشمندترين سرمايه سايپا هستند
  • پيام تشكر مديرعامل سايپايدك از تلاش‌هاي امدادگران سايپا
  • باهدف امدادرسانی به سیل‌زدگان استان لرستان صورت گرفت؛ارسال دومین محموله کمک‌رسانی سایپا به مناطق سیل زده
  • مديرعامل امدادخودرو سايپا خبرداد:آماده‌باش امدادخودرو سايپا در شش استان در معرض سیل كشور
  • به‌دنبال وقوع سیل ویرانگر در استان‌های شمالی کشور صورت گرفت؛اعزام واحدهای امداد‌ خودرو سایپا و نمایندگی‌های گلستان و مازندران به مناطق سیل‌زده برای خدمت‌رسانی
  • مدیرعامل امدادخودرو سایپا:ناوگان امدادی سایپا در سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی است
  • باحضور مدیرعامل سایپا و فرمانده راهور تهران بزرگ؛طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۹۸ سایپا آغاز شد
  • افزايش قيمت محصولات سايپا تكذيب شد
  • مديرعامل سايپايدك خبر داد:آمادگي كامل گروه خودروسازي سايپا براي ارائه خدمات در طرح امداد نوروزي