از سوي مديرعامل سايپايدك عنوان شد: اعلام اولويت‌ها و برنامه‌هاي جديد در حوزه خدمات پس از فروش


​اولويت‌ها و برنامه‌هاي جديد سازمان خدمات پس از فروش سايپا اعلام شد.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، مدیرعامل سایپایدک پس از معارفه در اولین جلسه خود و در گردهمایی روسا ومدیران سایپایدک رئوس برنامه های خود را تشریح کرد بهزاد پناهی مدیرعامل جدید سایپایدک ضمن تسلیت ایام اربعین شهادت سرور وسالار شهیدان گفت :    
اهم برنامه واولویتهای کاری در سایپایدک ، را براساس 5 محور اعلام شده از جانب مدیرعامل محترم گروه جناب آقای دکتر سروش و باتوجه به اصول حاکم بر اقتصاد مقاومتی وپشتیبانی از تولید ملی وبا تکیه بر تجارب و سوابق دوران کاری حضور در حوزه خدمات پس از فروش ودر جهت برآورده سازی الزامات و خواسته های تمامی ذینفعان سهامدار ، شرکای تجاری ، بالاخص نمایندگان محترم شبکه ، رضایت مشتریان تدوین نموده است.
باتوجه به چارچوبهای اعلام شده توسط مدیرعامل محترم گروه در خصوص تقویت رویکرد اقتصادی بنگاه ، هدف شرکت سایپایدک  در حوزه ی سهامدار تبدیل خدمات پس از فروش به مزیت رقابتی گروه وافزایش سودآوری است که در این خصوص افزایش سهم بازار قطعات یدکی ومدیریت بر هزینه های مورد نظر است .
نگاه به شبکه خدمات پس از فروش گروه به عنوان شریک تجاری وپیش قدم در صف ارائه خدمت به مشتریان محترم گروه است وخدمت رسانی شایسته ی مشتریان محترم از طریق شبکه ای توانمند ، آموزش دیده(( راضی )) امکانپذیر است .
لذا حفظ ونگهداشت شبکه وبهبود فضای کار وایجاد خطوط درآمدی جدید وارتقای رضایت شبکه از برنامه های دارای اولویت محسوب می شود .
سایپایدک تلاش خواهد کرد با ارتقای استانداردهای شبکه خدمات پس از فروش در زمینه های آموزش منابع انسانی ، فضاهای فیزیکی وابزار وتجهیزات تعمیرگاهی ظرفیت شبکه را در جهت خلق ارزش برای مشتریان محترم گروه و افزایش رضایت ایشان بالا برد .
باتوجه به تاکید مدیرعامل محترم گروه سایپا مبنی بر اصلاح ذهنیت جامعه نسبت به خدمات ومحصولات گروه سایپا ، اعتقاد براین است که گام اول در این راه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محترم است . لذا ضمن توسعه فعالیت های تخصصی در شبکه خدمات پس از فروش وبهبود توانمندی فنی ورفتاری پرسنل شبکه ، اعتماد سازی وارتقای جایگاه نام ونشان گروه سایپا در دستور کار قرار خواهد گرفت .
در حوزه خدمت به مشتری نیز پاسخگویی ورعایت حرمت انسانی وتکریم ارباب رجوع  نصب العین بوده وتلاش خواهیم کرد با پردازش اطلاعات دریافتی از مشتریان ، خدمات را بر اساس نیاز ایشان طراحی وبا جلب رضایت حداکثری مشتریان انجام دهیم .  
در راستای چابک سازی سازمان ، تدوین ساختار فرآیندی حذف وبازنگری در شرح وظایف مورد نظر است . ایجاد فرآیندهای مالی شفاف با ذی نفعان اعم از شبکه وشرکت های گروه و انظباط مالی با رعایت انصاف وتوجه به اصول اخلاقی از برنامه های دیگر است .
در سازمان های تولیدی منابع انسانی یکی از چندین منابع سازمان است . اما در سازمان های خدماتی تنها منبع سازمان محسوب می گردد. لذا شایسته سالاری وبازسازی اعتماد کارکنان وارتقای بهره وری همکاران از اولویت های ما در حوزه منابع انسانی است .


آخرین خبرها

  • مديرعامل گروه خودروسازی سايپا خبر داد:سایپا به ركوردی بالاتر در توليد روزانه خودرو رسید/ می‌توان تحریم صنعت خودرو را بی‌‌‌اثر کرد
  • طرح امدادی گروه خودروسازی سایپا ویژه ی سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)و عید سعید فطر
  • ‎از هفتم خرداد و با هدف عرضه مستقيم خودرو به مشتريان واقعي آغاز مي‌شود؛فروش فوري محصولات سايپا با ارائه تسهيلات
  • پويش ملي داخلي‌سازي قطعات محصولات سايپا ادامه دارد؛سايپا دوباره فعالان صنعت و دانشگاه را فراخواند
  • مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:سایپا پویش ملی داخلی‌سازی قطعات خودرو را راه‌اندازی کرد
  • زامياد، پرپتانسيل‌ترين شركت خودرويي در بازار بورس شد
  • پیام مدیرعامل سایپا به‌مناسبت يازدهم ارديبهشت؛كارگران ارزشمندترين سرمايه سايپا هستند
  • پيام تشكر مديرعامل سايپايدك از تلاش‌هاي امدادگران سايپا
  • باهدف امدادرسانی به سیل‌زدگان استان لرستان صورت گرفت؛ارسال دومین محموله کمک‌رسانی سایپا به مناطق سیل زده
  • مديرعامل امدادخودرو سايپا خبرداد:آماده‌باش امدادخودرو سايپا در شش استان در معرض سیل كشور