اطلاعیه مشترک ایران‌خودرو و سایپا در خصوص فرآیند قرعه‌کشی فروش ویژه ۲۵ هزار دستگاه خودرو


دو خودروساز بزرگ کشور با صدور یک اطلاعیه مشترک، نکاتی را پیرامون فرآیند قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو تشریح کردند.

علاوه بر اشاره به حضور نمایندگانی از نهادهای نظارتی و رسانه های همگانی در زمان قرعه کشی، اعلام شده است که متقاضیانی که نام آنها در این قرعه کشی برگزیده می شود، باید در ۴۸ساعت پس از اعلام نتایج، وجه خودرو مورد نظر خود را واریز کنند.

مشروح اطلاعیه مشترک خودروسازان به شرح زیر است:
پیرو جلسه مورخ 99.3.9 کمیته خودرو که با حضور اعضای کمیته اعم از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت خودروساز (گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا) برگزار شده، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان حضور در فرآیند فروش فوق‌العاده ویژه ایام عید سعید فطر می‌رساند:
۱- جهت اطمینان‌بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه‌کشی، نهادهای نظارتی و رسانه‌ها در تمامی مراحل قرعه‌کشی، حضور خواهند داشت.
۲- بلافاصله پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی، اطلاع‌رسانی لازم در سایت هر یک از خودروسازان به تفکیک خودرو انجام خواهد شد.
۳- متقاضیان مکلفند ظرف ۴۸ ساعت پس از اعلام منتخبان از سوی خودروسازان، نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند؛ ضمن اینکه در صورت عدم واریز وجه، اسامی نفرات جایگزین از محل رزرو، توسط خودروساز و با تائید دستگاه های نظارتی اعلام می‌گردد.
۴- صرفاً سند فروش خودرو از سوی خودروساز، با درج عبارت «ترهین یکساله در فروش فوق‌العاده»، به خریداران تحویل و شناسنامه مالکیت خودرو (برگ سبز) از سوی پلیس راهور تحویل خودروساز گردیده که پس از اتمام دوران ترهین، از سوی خودروسازان، تحویل خریدار خواهد شد.
۵- با توجه به مفاد قرارداد فروش؛ امکان فروش وکالتی خودروهای ثبت‌نامی از سوی متقاضیان در دوران ترهین وجود نخواهد داشت.
۶- متقاضیانی که ظرف ۳۶ ماه گذشته از خودروسازان، خودرو خریداری کرده یا پلاک فعال داشته باشند، از فهرست قرعه‌کشی حذف خواهند شد.

آخرین خبرها

  • پیام مدیرعامل گروه سایپا به وزیر دفاع در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌ دفاعی کشور
  • خدمات پس از فروش سایپا را تنها از منابع رسمی بخواهید/امدادخودروهای متفرقه تهدیدی برای هموطنان
  • هماهنگی سایپا و قطعه سازان برای اجرای بسته جهش تولید وزارت صمت/ تشکیل کمیته مشترک سایپا و انجمن صنایع همگن قطعه سازی/ «افزایش تولید» در صورت اجرای بسته حمایتی محقق می شود
  • افزایش پوشش خدمات خودرو در محل سایپا به ۳۱ شهر
  • انتشار اولین تصویر گرافیکی از سایپا P90‌/ معرفی ویژگی‌های طراحی ال 90 ایرانی
  • دومین محصول پلتفرم SP100 نامگذاری شد؛ورود کراس اوور جدید سایپا به بازار با نام تجاری «آریا»
  • استقبال گسترده از طرح پیش فروش محصولات سایپا با اعمال قیمت های جدید شورای رقابت/ تعداد ثبت نام کنندگان از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشت
  • توسط مدیر عامل سایپایدک صورت گرفت؛تشریح بسته بهبود رونق کسب و کار نمایندگی های سایپا
  • قائم مقام مدیرعامل سایپا خبر داد:رونمائی از بسته حمایتی رونق کسب و کار نمایندگی های مجاز سایپا / تجلیل از پیشکسوتان فروش و خدمات پس از فروش سایپا
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور:تحولات اساسی در بازار و صنعت خودرو با ورود محصولات جدید سایپا/ پیشرفت چشمگیر سایپا در سال‌های اخیر/ صنعت خودرو با وجود تحریم‌های سخت، زمین گیر نشد