افزایش پوشش خدمات خودرو در محل سایپا به ۳۱ شهر


شرکت امدادخودرو سایپا در راستای برطرف کردن نیازهای شهروندان در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا اقدامات مفیدی در سال ۹۹ انجام داده است.

گسترش شهرهای تحت پوشش و ایاب و ذهاب رایگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا، یکی از اقدامات مهم شرکت امدادخودرو سایپا بوده است. در سال گذشته خدمات مربوط به امدادخودرو در محل سایپا تنها به چهار شهر کشور محدود شده بود. ولی امسال سایپا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و نیاز بیشتر به چنین خدماتی، خدمات خودرو در محل خود را به‌۳۱ شهر کشور گسترش داده و اکنون تقریبا تمامی استان ها تحت پوشش خدمات خودرو در محل گروه سایپا  هستند.

عباس فخاریان مدیر عملیات امدادخودرو سایپا با اعلام این خبر، گفت: هم‌اکنون خدمات خودرو در محل در ۳۱ شهر کشور فعالیت دارد ولی به زودی امدادخودرو سایپا با افزایش تعداد خودروهای خدماتی خود قصد گسترش شهرهای تحت پوشش خود را دارد.

فخاریان در ادامه بیان کرد: از آنجایی که تصور می کنیم ویروس کرونا تا مدتها با ما همراه خواهد بود، امدادخودرو سایپا به سرعت در حال توسعه خدمات خودرو محل در شهرهای مختلف و همچنین افزودن توان خدمت‌رسانی است تا هرچه بیشتر از خروج مشتریان از منزل و مراجعه آنها به تعمیرگاه ها و مکان های پرخطر برای تعمیر خودرو جلوگیری به عمل آید.

وی تصریح کرد: امدادخودرو سایپا با درک درست از شرایط حاکم بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، به سرعت خدمات خودرو در محل خود را توسعه داد. خدمات در محل شامل سرویس های دوره ای، پنچرگیری، تعویض روغن، بازدید یا تعویض تسمه ها، تعویض لنت و برخی دیگر از خدمات تعمیری سبک بوده که البته مشتری باید پیش از مراجعه تعمیرکار در صورت نیاز به یک قطعه خاص، به امدادخودرو سایپا اطلاع دهد تا قطعه مورد نظر همراه تکنسین باشد.

آخرین خبرها

  • پیام مدیرعامل گروه سایپا به وزیر دفاع در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌ دفاعی کشور
  • خدمات پس از فروش سایپا را تنها از منابع رسمی بخواهید/امدادخودروهای متفرقه تهدیدی برای هموطنان
  • هماهنگی سایپا و قطعه سازان برای اجرای بسته جهش تولید وزارت صمت/ تشکیل کمیته مشترک سایپا و انجمن صنایع همگن قطعه سازی/ «افزایش تولید» در صورت اجرای بسته حمایتی محقق می شود
  • افزایش پوشش خدمات خودرو در محل سایپا به ۳۱ شهر
  • انتشار اولین تصویر گرافیکی از سایپا P90‌/ معرفی ویژگی‌های طراحی ال 90 ایرانی
  • دومین محصول پلتفرم SP100 نامگذاری شد؛ورود کراس اوور جدید سایپا به بازار با نام تجاری «آریا»
  • استقبال گسترده از طرح پیش فروش محصولات سایپا با اعمال قیمت های جدید شورای رقابت/ تعداد ثبت نام کنندگان از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشت
  • توسط مدیر عامل سایپایدک صورت گرفت؛تشریح بسته بهبود رونق کسب و کار نمایندگی های سایپا
  • قائم مقام مدیرعامل سایپا خبر داد:رونمائی از بسته حمایتی رونق کسب و کار نمایندگی های مجاز سایپا / تجلیل از پیشکسوتان فروش و خدمات پس از فروش سایپا
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور:تحولات اساسی در بازار و صنعت خودرو با ورود محصولات جدید سایپا/ پیشرفت چشمگیر سایپا در سال‌های اخیر/ صنعت خودرو با وجود تحریم‌های سخت، زمین گیر نشد