خدمات ادواری

راهنمای سرویس و نگهداری خودروهای گروه خودرو سازی سایپا
021-84444
مشتری محترم خدمات خودرو در محل، با سلام؛ این راهنمای کوتاه به منظور آگاهی هر چه بیشتر شما در خصوص سرویس و نگهداری خودرو تهیه شده است؛ امیدواریم مطالعه این راهنما شما را در استفاده و نگهداری هر چه بهتر خودرو یاری نماید.

مدت زمان گارانتی خودرو
خودروهای گروه خودرو سازی سایپا که تاریخ شروع گارانتی آنها از برج 2 سال 1401 به بعد می باشد دارای 3 سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی می باشند و ماقبل دارای 2 سال یا 40 هزار کیلومتر گارانتی می باشند .خودرو سراتو در صورتیکه در دوران گارانتی باشد و سرویس‌های آن به موقع انجام شود گارانتی آن از 2 سال یا 40 هزار کیلومتر به 5 سال یا 100 هزار کیلومتر تبدیل می شود. (سال یا کیلومتر هر کدام که زودتر فرا برسد گارانتی خودرو به اتمام می رسد)

زمان و کیلومتر انجام سرویس اولیه خودرو
اولین سرویس کلیه خودروهای گروه خودرو سازی سایپا می بایست در دو بخش انجام گردد:
1.سرویس اولیه (فقط شامل بازدیدهای فنی): بازه زمانی انجام بازدیدها حداکثر پنج ماه از تاریخ شروع گارانتی است و حداقل پیمایش خودرو می بایست 1000 کیلومتر باشد؛ لذا گارانتی خودروهایی که در پنج ماه نخست،پیمایشی کمتر از 1000 کیلومتر داشته باشند باطل خواهد گردید.
2.سرویس ثانویه (تعویض قطعات مصرفی): بازه زمانی قبل از شش ماه از تاریخ شروع گارانتی و بین کیلومتر 1000 تا 5500 می بایست به انجام برسد
انجام هر دو بخش سرویس الزامی بوده و عدم انجام باعث ابطال کامل گارانتی خودرو خواهد شد.

زمان و کیلومتر انجام سرویس های ادواری
انجام سرویس ادواری کلیه خودروهای گروه سایپا در دوران گارانتی توسط شبکه نمایندگی های مجاز در سراسر کشور الزامی می باشد(به صورت مراجعه حضوری به نمایندگی یا انجام توسط خدمات خودرو در محل) و در صورت انجام نشدن هر یک از سرویس ها، قسمتهای موتور و گیربکس خودرو از گارانتی خارج می گردد.
• مواردی که مالک خودرو می بایست به صورت دوره ای در خودرو کنترل و بازدید کند:
جدا از انجام سرویس های اولیه و ادواری توسط کارشناسان گروه سایپا، برخی موارد را هر مشتری محترم می بایست به صورت مستمر در خودرو خود کنترل و بازدید نماید که به شرح ذیل می باشند:
1.کیفیت و سطح رونکارهای خودرو و عدم وجود نشتی از آنها (روغن موتور، روغن ترمز و ...)
2.کیفیت و سطح مایع خنک کننده رادیاتور و عدم نشتی آن
3.سطح مایع شیشه شور و عملکرد تیغه های برف پاک کن
4.فشار باد و سلامت تایرها و سفت بودن پیچ و مهره چرخ ها
5.کیفیت و وضعیت ظاهری تسمه ها (تسمه دینام و ...)
6.چراغها و لامپها (چراغ های جلو خودرو ، مه شکن ها ، چراغ های ترمز ، راهنما ، دنده عقب و ...)
7.عملکرد و بخاری

روشهای ثبت درخواست خدمات خودرو در محل
-ثبت تلفنی درخواست از طریق تماس با شماره سراسری 096550 و یا 84444-021
-ثبت اینترنتی درخواست از طریق سایت امداد خودرو سایپا www.emdadsaipa.ir
جدول کیلومتر تعویض قطعات مصرفی خودرو در سرویس های ادواری:
قطعات مصرفی خودروهای گروه سایپا می بایست بر اساس جدول ذیل تعویض گردند ؛ کیلومترهای مندرج در جدول، کیلومترهای استاندارد تعویض می باشند و تلرانس انجام سرویس ها ±1000 کیلومتر است ؛در صورت نیاز، مشتری می تواند مابین سرویس های ادواری (سرویس های الزامی دوره گارانتی) نسبت به تعویض روغن خودرو از طریق خدمات خودرو در محل سایپا اقدام نماید. اطلاعات تکمیلی و به روز مربوط به سرویس های ادواری را در دفترچه راهنمای خودرو مطالعه فرمایید.

​شهرهای تحت پوشش:

​​ خدمات خودرو در محل در حال حاضر در کلان شهر های تهران ، کرج ، مشهد، اصفهان ، شیراز ، کرمانشاه ، یزد ، شهر کرد ، تبریز ، سمنان ، زاهدان ، ساری ، آمل ، ررشت ، فیروز کوه ، کازرون ، سبزوار ، رامهرمز ارايه می شود و توسعه آن در دست اقدام است .

​​خودرو های تحت پوشش:

کلیه خودروهای سواری گروه خودرو سازی سایپا

​​روشهای رزرو:

خرید آنلاین از پرتال شرکت امداد خودرو سایپا کلیک کنید

​قیمت :

​بر اساس خدمات انتخابی در زمان رزرو محاسبه و اعلام می گردد.

​نحوه پرداخت :

نقدی (پرداخت در محل )

​​روش رزرو خدمت:

​شما میتوانید از طریق شماره تلفن 84444-021 داخلی 1 نسبت به دریافت لینک رزرو اینترنتی خدمات خودرو در محل اقدام و یا از کلیک اینجا با تکمیل اطلاعات مورد نیاز خدمت مورد نظر خود را در زمان و محل مورد نظر خود دریافت نمایید.